Vrácení, výměna nebo reklamace

Vrácení zboží nebo výměna

Obdržel jsem od Vás zboží, ale nevyhovuje mi. Mohu ho vrátit?

Zboží zakoupené na našem internetovém obchodě můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty, začínající datem převzetí objednaného zboží. Na objednávky uskutečněné v rámci obchodní či podnikatelské činnosti se toto právo nevztahuje.

Co když si chci zboží vyzkoušet?

Ano, je to možné. Důležité je však, aby nedošlo k zjevnému opotřebení výrobku. Zboží lze použít, ale je třeba si uvědomit, že budeme muset vynaložit náklady na uvedení výrobku do původního stavu a ty mohou být požadovány k úhradě. Toto však řešíme individuálně vzhledem k širokému sortimentu zboží. 

Musí být obal nepoškozený?

Obal není dle zákona součástí zakoupeného zboží a nemusí být součástí vráceného zboží. Doporučujeme však zboží vrátit s originálním obalem, protože máme právo požadovat náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a jeho uvedení do původního stavu. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jsou poté zákazníkovi naúčtovány či odečteny z částky za vrácené zboží.

Jaké dokumenty mám k vrácenému zboží přiložit?

Doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejlepší variantou je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení od smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi emailem.

Reklamace

Jak mám reklamovat zboží?

Více informací, jak postupovat v případě poškozeného nebo vadného zboží, naleznete v našich Záručních a reklamačních podmínkách.

Mám i jiný dotaz týkající se vrácení zboží či reklamací.

V tom případě nás neváhejte kontaktovat.